top of page

'Scratch' 'Blockly' 'Cubetto', 'C/C++' 'Python' 'Lua' 'Godot' 'Roblox' 'Drones' 'LEGO' 'Micro:bit' 'Tinkercad' 'Electronics' 'Arduino' 'ESP32' 'Inkscape' 'FreeCAD' 'Linux' 'Git' 'Jupyter' 'PyTorch' 'TensorFlow' 'OpenCV' 'ROS'

Απορρίπτοντας κάθετες και ενιαίες προσεγγίσεις, προσαρμόζουμε συνεχώς το πρόγραμμα και τις μεθόδους διδασκαλίας μας για να εξασφαλίσουμε ότι οι μαθητές μας είναι έτοιμοι για το αύριο και προηγούνται των εξελίξεων

VISUAL PROGRAMMING / CREATIVE CODING / ALGORITHMIC / APPLIED AI / COMPETITIVE PROGRAMING

PLAYFUL MATH / MATHEMATICAL PROBLEM SOLVING / CONCRETE MATHEMATICS / COMPETITIVE MATHEMATICS

STEM /  EDUCATIONAL ROBOTICS / COMPUTATIONAL ROBOTICS / COMPETITIVE ROBOTICS / APPLIED AI

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Ηλικίες [ 4 - 7 ] 

  • Οι πρώτες σας περιπέτειες στον κόσμο της ρομποτικής. Ενδιαφέροντα STEM και STEAM πρότζεκτ με την προσέγγιση "computer science unplugged"!

    Ηλικίες | 4-7

    Προαπαιτήσεις  | Καμία

    Συχνότητα  | 1 φορά την εβδομάδα
    ( 45-60 λεπτά )

    Επίπεδο δυσκολίας

    >> Δια ζώσης

    Συνέντευξη Αξιολόγησης | Όχι

  • Στο μάθημα "Οπτικός Προγραμματισμός", τα παιδιά θα μάθουν να αναγνωρίζουν και να χρησιμοποιούν βασικές δομές προγραμματισμού και να επιλύουν προβλήματα μέσω οπτικού προγραμματισμού. Οι μαθητές θα μπορούν να δημιουργούν τα δικά τους παιχνίδια, κουίζ και κινούμενα σχέδια, ξεπερνώντας το εμπόδιο της κατανόησης της γλώσσας.

    Τα μαθήματα στοχεύουν στην ανάπτυξη της υπολογιστικής σκέψης και του προγραμματισμού των παιδιών και ενθαρρύνουν την επίλυση προβλημάτων και την κριτική σκέψη.

    Ηλικίες | 4-7

    Προαπαιτήσεις  | Καμία

    Συχνότητα  | 1 φορά την εβδομάδα

    ( 60 λεπτά )

    Επίπεδο δυσκολίας

    >> Διαδικτυακά (LIVE)

    Συνέντευξη Αξιολόγησης | Όχι

  • Με το μαθηματικό παιχνίδι τα παιδιά εξοπλίζονται με τις θεμελιώδεις μαθηματικές δεξιότητες. Ενθαρρύνονται στην αντιμετώπιση των καθημερινών προκλήσεων με έξυπνο και δημιουργικό τρόπο. Κάνοντας τα μαθηματικά ευχάριστα, το μαθηματικό παιχνίδι βοηθά τους μαθητές να αναπτύξουν δεξιότητες κριτικής σκέψης που τους ωφελούν πέρα ​​από την αίθουσα διδασκαλίας.

    Ηλικίες | 4-7

    Προαπαιτήσεις  | Καμία

    Συχνότητα  |  1 φορές την εβδομάδα

    ( 60 λεπτά )

    Επίπεδο δυσκολίας

    >> Δια ζώσης

    Συνέντευξη Αξιολόγησης | Όχι

QUAD_Tree_Pink.gif

Ηλικίες [ 7 - 12 ]  

QUAD_Tree_Blue.gif
  • Εισαγωγή στον σχεδιασμό, την κατασκευή και τον προγραμματισμό ρομπότ χρησιμοποιώντας τις εκπαιδευτικές πλατφόρμες Lego, micro:bit και Arduino.

    Ηλικίες | 7-12

    Προαπαιτήσεις  | Καμία

    Συχνότητα  | 1 φορά την εβδομάδα

    ( 90 λεπτά )

    Επίπεδο δυσκολίας

    >> Δια ζώσης

    Συνέντευξη Αξιολόγησης | Ναι

  • Μάθετε προγραμματισμό σε Python με τον πιο διασκεδαστικό τρόπο!

    Ο "Δημιουργικός Προγραμματισμός" είναι ένα μάθημα για αρχάριους και παιδιά με προηγούμενη εμπειρία σε οπτικό προγραμματισμό.

    Αποκτάτε θεμελιώδεις αρχές και έννοιες του προγραμματισμού, αναπτύσσετε αφηρημένη και αλγοριθμική σκέψη, συνδυάζοντας την με την καλλιτεχνική έκφραση για να δημιουργήσετε αισθητικά όμορφες και διαδραστικές ψηφιακές εμπειρίες, όπως animations, σχεδίαση γραφικών διεπαφών χρήστη (GUI) και παιχνίδια υπολογιστή.

    Ηλικίες | 7-12

    Προαπαιτήσεις  | Βασική εμπειρία στον προγραμματισμό υπολογιστών

    Συχνότητα  | 1 φορά την εβδομάδα

    ( 75 λεπτά )

    Επίπεδο δυσκολίας

    >> Διαδικτυακά (LIVE)

    Συνέντευξη Αξιολόγησης | Ναι

  • Η μαθηματική επίλυση προβλημάτων ωθεί τα παιδιά στο να σκέφτονται κριτικά και δημιουργικά, αναπτύσσοντας νέες στρατηγικές για την επίλυση προβλημάτων που απαιτούν βαθύτερη σκέψη.

    Αυτές οι προκλήσεις χτίζουν την αυτοπεποίθησή τους στις μαθηματικές τους ικανότητες, διατηρούν την αγάπη τους για τα μαθηματικά ζωντανή και τα κινητοποιούν για να συνεχίσουν τη μάθηση.

    Ηλικίες | 7-12

    Προαπαιτήσεις  | Αγάπη για τα Μαθηματικά

    Συχνότητα  | 1 φορά την εβδομάδα

    ( 60 λεπτά )

    Επίπεδο δυσκολίας

    >>  Δια ζώσης

    Συνέντευξη Αξιολόγησης | Ναι

Ηλικίες [ 12 - 18 ]

  • Η χαρακτηριστική προσέγγιση του MakerLab σε προηγμένη εκπαιδευτική ρομποτική παρέχει στους μαθητές μια βαθιά καλλιέργεια της υπολογιστικής σκέψης, ενώ επανεστιάζει στους πρωταρχικούς στόχους του STEM.

    Ως το απαραίτητο βήμα για να γίνουν πραγματικοί μηχανικοί, οι μαθητές μας αποκτούν με το μοναδικό μας πρόγραμμα σπουδών "Υπολογιστική Ρομποτική" μια βαθιά και ευρεία κατανόηση σε όλα: δομημένος προγραμματισμός ρομπότ σε Python και C/C++, σχεδιασμός ηλεκτρονικών και σχεδιασμός και κατασκευή σε 2D/3D.

    Ηλικίες | 12-18

    Προαπαιτήσεις  | Εκπαιδευτική Ρομποτική

    Συχνότητα  | 1 φορά την εβδομάδα
    ( 120 λεπτά )

    Επίπεδο δυσκολίας

    >> Διαδικτυακά (LIVE) + Δια ζώσης

    Συνέντευξη Αξιολόγησης | Ναι

  • Θέλετε να γίνετε άπταιστοι στη συγγραφή κώδικα σε C/C++ και να μπορείτε να επιλύετε πιο δύσκολα προβλήματα; Στο μάθημα "Εισαγωγή στην Αλγοριθμική Επίλυση Προβλημάτων", θα αποκτήσετε τις δεξιότητες που χρειάζεστε για να αντιμετωπίσετε την επίλυση υπολογιστικών προβλημάτων με τη μεθοδική προσέγγιση που προσφέρει η Πληροφορική.

    Θα εισαχθούν και θα αναλυθούν θεμελιώδεις αλγόριθμοι και βασικές δομές δεδομένων και το πώς επιλύουν πρακτικά προβλήματα στη ζωή όλων μας.

    Τέλος, θα εισαχθείτε στον συναρπαστικό κόσμο του Διαγωνιστικού Προγραμματισμού, όπου θα προετοιμαστείτε για συμμετοχή στους Διαγωνισμούς Πληροφορικής Enigma και ΠΔΠ!

    Ηλικίες | 12-18

    Προαπαιτήσεις  | Ευχέρεια στον προγραμματισμό σε Python ή C, Μαθηματική Επίλυση Προβλημάτων

    Συχνότητα  | 1 φορά την εβδομάδα

    ( 90 λεπτά )

    Επίπεδο δυσκολίας

    >> Διαδικτυακά (LIVE)

    Συνέντευξη Αξιολόγησης | Ναι

  • Στα "Μαθηματικά Πληροφορικής & Ρομποτικής", οι μαθητές διδάσκονται τα Μαθηματικά Θεμέλια της Επιστήμης των Υπολογιστών. Διαλέξεις σε Επαναλαμβανόμενα Προβλήματα, Αθροίσματα, Συναρτήσεις Ακεραιοστοίχων, Θεωρία Αριθμών, Θεωρία Πιθανοτήτων Διακριτών και Ασυμπτωτικής, ένα μοναδικό μείγμα Συνεχών και Διακριτών μαθηματικών, αποτελούν τη βάση της μελλοντικής επιτυχίας στον Διαγωνιστικό Προγραμματισμό και τη Ρομποτική!

    Ηλικίες | 12-18

    Προαπαιτήσεις  | Αγάπη για τα Μαθηματικά και την Επιστήμη των Υπολογιστών

    Συχνότητα  | 1 φορά την εβδομάδα

    ( 60 λεπτά )

    Επίπεδο δυσκολίας

    >> Διαδικτυακά (LIVE)

    Συνέντευξη Αξιολόγησης | Ναι

  • Το μάθημα "Εισαγωγή στη Τεχνητή Νοημοσύνη" εισάγει τους μαθητές σε θεμελιώδεις έννοιες και πρακτικές της Τεχνητής Νοημοσύνης.


    Εξετάζονται προβλήματα Απληροφόρητης και Πληροφορημένης Αναζήτησης, Παίγνια, Γενετικοί Αλγόριθμοι.


    Στην συνέχεια, οι μαθητές έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με την Μηχανική Μάθηση.


    Έρχονται σε επαφή με τα προβλήματα της Ταξινόμησης και της Παλινδρόμησης μαθαίνοντας αλγορίθμους και τεχνικές επίλυσής τους.


    Οι διαλέξεις συνοδεύονται με αντίστοιχα εργαστήρια και εργασίες σε Python και γνωστές βιβλιοθήκες όπως η PyTorch, η Pandas και η scikit-learn.

    Ηλικίες | 12-18

    Προαπαιτήσεις  | Μαθηματικά Πληροφορικής & Ρομποτικής - Οπτικός Προγραμματισμός

    Συχνότητα  | 1 φορές την εβδομάδα

    ( 90 λεπτά )

    Επίπεδο δυσκολίας

    >> Διαδικτυακά (LIVE)

    Συνέντευξη Αξιολόγησης | Ναι

  • Στο μάθημα "Εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης και Μηχανικής Όρασης" οι μαθητές γνωρίζουν περισσότερα για τα Νευρωνικά Δίκτυα, και το Deep Learning.


    Είναι σε θέση να σχεδιάζουν και να εκπαιδεύουν δικές τους αρχιτεκτονικές.


    Επιπλέον γίνεται εισαγωγή σε τεχνικές Μηχανικής Όρασης που χρησιμοποιούνται ευρέως σε τομείς όπως η Επεξεργασία Εικόνας, η Ρομποτική, και η Ιατρική Απεικόνιση.


    Η θεωρία πλαισιώνεται από εργαστήρια και project μέσα από τα οποία οι μαθητές αξιοποιούν τις γνώσεις τους σε ρεαλιστικά προβλήματα.

    Ηλικίες | 12-18

    Προαπαιτήσεις  | Μαθηματικά Πληροφορικής & Ρομποτικής - Οπτικός Προγραμματισμός - Εισαγωγή στη Τεχνητή Νοημοσύνη

    Συχνότητα  | 1 φορές την εβδομάδα

    ( 90 λεπτά )

    Επίπεδο δυσκολίας

    >> Διαδικτυακά (LIVE)

    Συνέντευξη Αξιολόγησης | Ναι

QUAD_Tree_YELLOW.gif

Αίτηση Επικοινωνίας

4 - 7
7 - 12
12 - 18
bottom of page